Interview met mezelf!

Wat is jou visie op keuzes maken?

Persoonlijk ben ik van mening dat het altijd van belang is op je gevoel af te gaan. Gevoel overheerst bij mij bij het maken van keuzes. Natuurlijk is een gezonde doses verstand van belang, maar die komt bij mij vaak voort uit gevoel.

Waarom heb je gekozen voor het onderwerp KIESZPIJN?

In mijn dagelijkse leven loop ik, waarschijnlijk net als jij tegen enorm veel keuzes aan. Het is niet altijd even makkelijk om een keuze te maken, maar of we het nu wel of niet graag doen, feit blijft dat we ons hele leven keuzes blijven moeten maken. Graag deel ik mijn ervaringen, kijk op keuzes en manier van kiezen met jou. In mijn posts komen onder andere verschillende tips, ervaringen en actuele onderwerpen aan de orde.

Wat is jou moeilijkste keuze ooit geweest?

Een van mijn moeilijkste keuzes ooit het het afscheid moeten nemen van mijn opa. Dit was geen bewuste keuze, ik moest er mee leren leven. Vaak zijn de moeilijkste keuzes die je moet maken ook de meest ingrijpende en overwachtste. Mensen nemen vaak graag de tijd om een keuze te maken, bij mij is dat niet anders.

Waarom moeten mensen jou blog gaan lezen?

Mijn blog geeft relavante, toepasbare en leerzame tips en een andere kijk op het maken van keuzes. Graag deel ik mijn ervaringen en manier van kijken op het leven met andere, zoals met jou!

Als je moest kiezen voor verstand of gevoel, waarvoor kies je dan!?

Uit volle borst zeg ik hierop GEVOEL!

Kun je in een woord je blog samenvatten?

Keep it calm en no stress, dat is de rode draad van mijn blog.

Kies een laatste afsluitende zin waar je mee af wil sluiten.

Ik ben super blij dat je terecht bent gekomen op mijn blog. De keuze die je nu hebt gemaakt is zeker een goede keuzes geweest, wat ook zal blijken na het lezen van mijn berichten. Ik wens je veel kijk en leesplezier gedurende mijn post periode en vergeet nooit; een keuze is nooit verkeerd, mocht een keuze anders uitpakken dan verwacht leer je daar ook weer van!!

 

 

 

Plaats een reactie